Saturday 24 December 2011

BEST KE DAPAT LAPTOP FREE EK??

seperti yang kawan-kawan semua tahu..
saya ada 3 orang sepupu lelaki
seperti yang dah saya beritahu dalam cerita sepupu sebelah mama saya ini..
sepupu saya yang bernama Tengku Mohd Alif tu sebaya dengan saya..


untuk pengetahuan kawan-kawan..
semua murid tahun 5 dan 6 di Terengganu akan diberikan laptop freee!!!!
ini cerita benar..nama laptop tu 'E-Book'
laptop diberi macam diberikan buku teks..secara percuma...
akhir tahun 6 kena pulangkan semula la..

sepupu saya ni pun dapat..
ini gambarnya..





murid di Terengganu akan guna laptop ni dalam pembelajaran mereka di kelas..
walaupun begitu...kita tetap boleh install game atau apa jua dalam tu..hahaha


masa balik Terengganu baru ni..
saya selalu lawan game bola EA sport dengan sepupu saya tu guna laptop ni..
best kan dapat laptop free..
kalau rosak tukar yang lain..woooo..

mama..nak laptop jugakk!!!hehe..
mama cakap kayanya kerajaan Terengganu ni bagi laptop free kat semua murid dia..huhu

ok itu aje ceritanya..
terima kasih kerana membaca (^_____^)

No comments:

Copyright (c). All right reserved by epitkimi