Tuesday 20 December 2011

TOLONG MAMA COP BUKU TEKS

minggu lepas..
saya pergi sekolah..
tolong mama saya cop buku teks..

mama cikgu buku teks..
buku teks tahun 2 untuk diguna pada tahun 2012 baru sampai..
sampai masa cuti..
terpaksala mama berkorban cuti..
kena pergi sekolah cop dan proses semua buku tu..
kesian mama..huhu

saya dan adik saya haikal sedang mengecop buku..heheh 
anak Puan Misha pun datang..yang tudung pink tu
Puan Nusrah pun datang..


ini sebahagian buku yang perlu mama proses..
masih ada yang tak termasuk dalam gambar ni..huhu
kesian..kesian..


harap murid yang tahun 2 tahun depan memanfaatkan buku tersebut sebaiknya..
jaga la buku tersebut..
balut dan jangan menconteng sesuka hati..
kerajaan dah bagi free kenala hargai kan??hehe..

ok itu cerita saya tolong mama..
terima kasih kerana membaca..
bye

(^___^)

2 comments:

cikgu tengku norehan said...

terima kasih tolong cikgu..
nanti2 tolong lagi yer..hehe

Sarah said...

Banyak nya buku...

Copyright (c). All right reserved by epitkimi