Wednesday 14 December 2011

CARA UNTUK KOMEN BAGI KAWAN-KAWAN YANG TIADA BLOG..

Assalamualaikum..selamat pagi..

setiap hari bila saya tengok blog saya..
saya selalu cek kot-kot kawan-kawan ada hantar komen kat entry saya..
tapi hampa..huhuhuhu..
tapi mungkin jugak kawan-kawan yang tak ada blog tak tahu yang anda boleh juga send komen..

ini saya bagi tutorial kepada kawan-kawan..
setelah bertanya dengan mama..haha

1)  tengok kat bawah setiap entry saya..ada kotak gini kan?
klik la kat perkataan comment tersebut..


2) kemudian akan keluar kotak seperti di bawah, klik dekat perkataan nama/URL tu.. 


3) kemudian, akan keluar kotak camni, kawan-kawan taipla nama apa yang kawan-kawan nak taip kat situ seperti di bawah..saya bagi contoh nama kawan saya firdaus johari..hehehehehe, kat URL tu tak payah tulis apa-apa..


4) kemudian, kawan-kawan taipla apa yang kawan-kawan rasa nak tulis di dalam kotak Leave your comment tersebut..


5) last sekali, klik publish your comment yang warna orange di bawah...siap!!!!..hehe




selepas dah publish your comment tu,
nanti komen tu akan masukla ke kotak komen di bawah tu..hehehehe

akan keluar bilangan orang yang komen..
macam ni dia akan keluar..


ok ye kawan-kawan..
selamat membaca blog saya..
dan menghantar komen...huahuahuahuahuahua

sekian..



2 comments:

sarah said...

hahaha lawak je tulis nama firdaus!!!

cikgu tengku norehan said...

wahhhh..bijakla awak ni..
kirim salam mama awak..
apa nama mama awak ek???hahahahaha

Copyright (c). All right reserved by epitkimi